Kupujúci je povinný:
a) skontrolovať si tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať
b) uplatniť reklamáciu u predávajúceho neodkladne po zistení závady
c) doručiť predávajúcemu reklamovaný tovar čistý, vrátane príslušenstva (pokiaľ si to vyžaduje povaha závady) a ak je to možné, aj vrátane originál obalu
d) spolu s reklamovaným tovarom predložiť predávajúcemu aj reklamačný lístok a doklad o kúpe zákazníka; na reklamačnom lístku podrobne špecifikovať reklamovanú vadu
Predávajúci je povinný:
a) poskytnúť na všetok predávaný tovar záručnú dobu 24 mesiacov od zakúpenia tovaru
b) vybaviť reklamáciu predávajúceho v lehote 30 dní odo dňa prevzatia reklamácie
c) v záručnej dobe bezplatne odstrániť všetky vady spôsobené výrobnou chybou alebo zlým materiálom